torsdag 1 maj 2008

en sån där första maj dag

ledig dag och jag lyckades inte komma ur sängen förrän efter 11. umgicks lite med katterna och läste lite mail från skolan, mer än så har inte funnits ork för. jag är hemskt nyfiken på mina sista skrivna sidor i "gräsänglar" som jag ännu inte orkat gå igenom. det får bli i helgen.
tänk om det inte håller.
nu är det plötsligt kväll och jag skulle tro att jag landar framför en film, ev schindlers list.
mm mycket mer än så händer inte en dag som denna. min kamera kommer snart tillbaka så då kanske jag kan bifoga lite solbränd-näsa-bilder och annat skoj.
imorgon ska jag fortsätta bygga broar och knyta band men endast med en arbetskamrat eftersom de andra är lediga. det ska bli 9 grader och regn så vinterjackan ligger redo och väntar.

Inga kommentarer: