torsdag 22 maj 2008

- ja Josefine.. jag sa bara hur jag brukar göra, inte hur du ska göra.
dessa ord möttes jag av imorse när jag lunkade in på jobbet.
- mhm, jag fattade det som att att du sa hur jag ska göra.

(här har jag raderat ett krångligt och lite ointressant avsnitt som förklarar tidigare dialog så nu får ni klura ut själva vad det handlar om)

enklast är att vara tyst eller inte nämna någon annans namn utan låta som om alla ideér kommer från mig själv.
det tar en stund att komma in i ett företag men snart vet jag precis hur jag ska uppföra mig för att ta mig igenom den snitslade banan.

hur som helst, inget större problem med det bara en liten del av min för övrigt helt okej dag.
vi hade möte med kyrkoherde och en skyddsperson som ledde till att jag tog upp det där med tunga otympliga maskiner på ryggen som _absolut_ ska åtgärdas, mycket bra.

Inga kommentarer: