onsdag 21 maj 2008

bla bla bla bla... snark.

nedräkningen inför sovandet har börjat.
hade svårt att sova på kvällen igår, hade lätt att sova på morgonen idag.
jag tycker nog att de lyckligaste timmarna av dygnet ( de som jag får bestämma själv över) är alldeles för få om jag ska lägga mig före 10. så det får jag nog sluta med eller sluta börja med.

klockan är snart 21 och jag har inte orkat läsa så mycket som jag velat men när huvudet säger ifrån då är det bara att ge upp. jag sparar till i morgon ihop med allt annat jag borde göra inför skolträff.
men på fredag morgon susar jag i alla fall förbi alla kyrkogårdar mot staden och tågstationen för då blir det estockholmo och kära klasskamrater och intressanta diskussioner och spöksnack och kanske tårar och god mat och alldeles för stora kuddar och och och ...helt enkelt underbart. :-)

Inga kommentarer: