tisdag 13 maj 2008

förresten..

jag somnade med huvudet på bordet under lunchen.
i drömmen hörde jag ett intensivt knackande, jag vaknade, tittade runt omkring mig, hörde en sista knackning och sen var det tyst..
jag tittade på klockan och såg att jag vaknat ur min dvala 1 minut innan rasten skulle vara över.
nu undrar ju jag förstås:
vem knackade?
vad knackade?
för att retas?
för att jag skulle gå och jobba?
jag kände mig iakttagen under hela arbetsdagen och jag vände mig om många gånger men det var aldrig någon där. inte kan det väl spöka på en kyrkogård, det har jag aldrig hört talas om ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars du... lika långt till jobbet som jag..*ler'... men skillnaden är att du jobbar med kroppen o e trött... hoppas de ordnar sig snart.... Vet du...du lyckades reta upp mej me... vilken typ...
men jag skickar bara snällkramar till favodottern...
kram..

Josefine H.H. Joy Joy sa...

:-)
idag ska jag cykla. kom på att min cykel stod i D´s garage sen förra året..