lördag 3 maj 2008

lördagen efter fredagen

på fredagen fick jag lära mig av hyresvärd på andra sidan att han inte uppskattade att man blåste grus och sånt över gatan. på fredagen fick jag också lära mig att det är tungt att dra runt på skottkärra, jag välte hela lasset över en grav efter 2 cm. på fredagen fick jag även lära mig att man kan dra upp tunga maskiner på plankor istället för att lyfta dem som alla andra verkar orka.
på fredagskvällen fick jag även lära mig att jag helst borde vila sista arbetsdagen annars får jag kommentarer om att jag ser konstig ut, som om någon skrämt mig och att jag måste! använda solskyddsfaktor.
varför jag fick dessa kommentarer hos ett par vi var hembjudna till har jag ingen aning om eftersom jag inte ens vågade se mig i spegeln. men idag tycker jag att jag ser ganska normal ut men vad vet jag, jag är ju van med det här ansiktet.

Inga kommentarer: