lördag 17 maj 2008

en sån där lördagkväll

D tänder en brasa och jag sitter här i väntan på filtajm, blir en komedi ikväll om någon 40 year old virgin tjosan. (nej nej fel fel fel, D kom och läste över axeln och det var inte alls den filmen utan på smällen förstås)
har haltat lite idag måste ha något med blöta fötter under fredagen att göra, fråga mig inte hur men kan det inte vara så..
har lite läsande att göra inför skolträff men idag var jag inte så pigg så det får bli imorgon.
jaha.. jorå så atte.. alla dagar är kanske inte så där stormande fantasifulla. hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har jag suttit och ugglat i ett väldigt dött galleri i ett par dagar. Inte så tjosan det heller, men det verkar vara mitt jobb just nu.

Fick du några träffar förresten när jag länkade?

Kram från bror.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

ökade med kanske 5 om dagen :-)

uggla är väldigt underskattat.
kramkram