måndag 5 maj 2008

fuskdusch

kom hem från jobbet och tänkte inviga min egen dusch. hade visst inte satt på varmvattenberedaren och orkade inte vänta på att den skulle värmas upp.
duschade snabbt och plågsamt.
det var den absolut bekvämaste duschningen på länge! bara att traska in till byrån efteråt och plocka fram rena kläder, tam ta tam. vad enkelt man kan ha det.

idag har jag dragit runt på en vattenslang och vattnat gravblommor hela dagen. hela dagen.
ganska slött egentligen bara tröttsamt sista timmen.
hade öronskydden med radio på hela tiden och fick lära mig vart man ska åka på festival i sommar. arvika tex. där har jag redan varit, det är nog den enda festival jag varit på och det var ganska trevligt att sova i bilen på kvällen och ganska obekvämt och klibbigt på morgonen.
nä nån arvika blir det inte i år.

Inga kommentarer: