torsdag 3 april 2008

tyskar träningsvärk och textande

hallå hallå där ute!
kl 13 idag ska jag träffa Udo, en tysk som pratar ungefär som drottning Silvia.
enligt telefonrösten så är han en vänlig, ganska rar man. kanske lite rund om magen, 55års åldern, ev lite gråa stänk i håret och glasögon.
ska bli spännande att se om jag har rätt, antagligen springer jag väl på helt fel person, kanske drar tag i Udo´s pappa eller son eller varför inte syster.
men om det visar sig att han faktiskt är en trevlig person så kanske han blir min arbetsgivare under sommaren. träffen idag är minst lika mycket för att jag ska se om jag gillar läget som att han kan tro att jag kan vara nåt att ha.

förövrigt så promenarar vi varje kväll samma tid, jag för att med lite tur tappa lite fett runt magen och hakan och hon för att få lite bättre muskler på benen. det är riktigt trevligt och det verkar som om vi kommer att fortsätta med det här. ikväll har vi ett gästinhopp så vi blir tre stycken som hoppar runt bland grästoffsarna i hagen.

och dessutom och viktigast av allt så skriver jag. jag är livrädd hela tiden, så fort jag stannar upp så tänker jag på hur jag på bästa sätt ska ta mig till slutet. hur ska det gå? det här är stort!

Inga kommentarer: