torsdag 17 april 2008

det var någon som satte sig på mig igårkväll.

framför tv:n de sista timmarna innan jag utmattad efter mitt stora äventyr i linköping
(brorsan drar runt i japan i veckor men jag åker 24 timmar till Linköping och det kan minsann vara lika givande det :-)
däckar bredvid D så får jag plötsligt en konstig känsla i kroppen.
jag lägger benen på soffbordet och åmar mig och rullar runt som en skinnbytarorm.
- vad gör du? frågar (förstås) D.
- det känns konstigt i kroppen, svarar jag.
Jag försöker lossa lite på överkroppens kläder och knäpper upp bh:n. något klämmer ihop mig eller sitter på mig. en bil har rullat över mig.
efter ca 10 minuter är det nästan som vanligt igen och jag kan fortsätta mosa i mig godis.
men om jag nu skulle hamna i koma eller liknande så kan ni väl informera läkarna om att detta var första symptomet innan jag tröcks (kul ord) ihop.

Inga kommentarer: