lördag 12 april 2008

aprilväder är inte roligt.

idag skriver jag inte heller. idag har jag städat i "sminklådan" hittade smink, parfymer och hårsnoddar från 80talet. slängde ungefär hälften vilket blev en full kasse.
hade egentligen velat fortsätta med vårstädningen som jag påbörjade igår i "solrummet" men där är det för kallt.
så nu tänkte jag sminka mig. mycket. hittade så roliga färger i min bortglömda låda som kan komma väl till pass i ansiktet eftersom jag och familjen D är bortbjudna till en familj i närmaste samhälle i kväll. hoppas inte allt rinner bort under dagens promenad som infaller innan.

note to self: INTE lyfta kisse under magen när en hårboll är på väg upp då sprayas golv och väggar av maginnehåll. (ja jag vet, äckligt. men detta har nyligen inträffat och då måste det tydligen skrivas. kan inte hjälpas.)

Inga kommentarer: