lördag 19 april 2008

brr kaaallt

eftersom det var så varmt igår och jag flängde runt och vårfixade här hemma så stängde jag visst av elementen lite också.
idag har jag suttit och skrivit hela förmiddagen och fått ihop 5 sidor ungefär. måste dra härifrån nu eftersom min touch pad (den där plattan istället för mus) inte längre reagerar på mina kalla fingrar.

kollade på lite fina bilder på brorsans facebook som han tagit i Japan och jag önskar att jag hade min kamera för då kunde jag ha kontrat med stångån (eller var det göta kanal..?) i Linköping.

jag har packat ihop lite högmässakläder inför morgondagen eftersom jag ska till D´s grannar ikväll som bjuder på grillat och drinkar, kommer därför inte hem igen förrän efter morgondagens kyrkobesök. wish me luck och att jag inte får nån tvångstanke om att sjunga högst, längst och med vibrato i kyrkan. ..eller varför inte förresten? jag kanske kan arbeta mig uppåt och bli en sån där kantor eller... turnerande gospelsångerska i bygden. kyrkan sitter inne med oändliga möjligheter!

Inga kommentarer: