tisdag 15 april 2008

jag har skrivit och kommer kanske att fortsätta om jag hinner..

för idag ska jag in till den dära tandläkaren och ta sådana där dyra fotografier som gör jätteont att bita på och så ska de cirkulera runt mitt huvud och prata ett låtsasspråk som får mig att tro att det händer otroligt mycket spännande i min mun som jag inte har en aning om. sedan kommer någon av dem att vända sig till mig i förbifarten och berätta att det ser ganska bra ut.
efter det tar jag mig till bilen som jag kan ha parkerat i närheten av tandläkaren och åker ur stan åt ett håll jag inte brukar. jag ska nämligen åka till Linkööping och hälsa på pappa som fyller år idag.
Grattis pappa.
som present får han en liten tavla (hmm jag kanske ska bifoga bild..) och så kommer han antagligen få adressen till denna blogg så han kan följa mitt liv i fortsättningen äääända från östergötland.
Så i fortsättningen kommer jag inte att skriva om sex, våld och konstiga läggningar.

Imorgon åker jag hem igen. Får se om jag letar upp någon gammal gymnasiekompis innan jag åker därifrån eller om jag släpar med mig datorn och sätter mig någonstans och skriver.

Inga kommentarer: