fredag 18 april 2008

matematiska skrivuträkningar som inte leder någonstans

har nu suttit vid datorn i nästan två timmar, av denna tid blev det 3 sidor. hade tänkt att jag skulle skriva på ordentligt idag.
om jag får jobb så kanske jag börjar 1:a maj vilket betyder att jag helst ska vara (nästan) klar då och även om jag inte börjar jobba så är det sista inlämning den 8:e maj, 20 dagar från nu.
om jag skriver i dagens takt (dvs 3 sidor om dagen) så blir det antingen 36 eller 60 sidor. detta säger mig dock ingenting eftersom jag inte vet om jag har 20 eller 80 sidor kvar till mitt slut.
alltså måste jag sätta fart. ( brukar iofs skriva mer än 3 sidor. så det SKA gå)

solen lyser idag och jag känner att jag dras mot andra sidan av mitt hus som vaknar upp ur ide efter att varit nedstängt och nedkylt hela vintern.

Inga kommentarer: