onsdag 9 april 2008

med tanke på mitt tidigare inlägg så kanske det är bra att "författartiden" i min avlägsna grotta snart är över.
det har varit givande, roligt och fantastiskt skönt att bestämma själv över mina dagar.
men som sagt, kanske dags att ta mig ur mitt skrivande snart (inte än men snart).
nya idéer har börjat ploppa upp och hade jag chansen så skulle jag fortsätta skriva men jag är inte säker på att jag klarar att jonglera skrivande, annat arbetande och mitt vanliga liv.
den som lever får se.

toaletten funkar igen. hej hej. ropa hej.

promenerat, lagat mat åt D och barnen, städat åt mig själv, funderat och nu är jag ensam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för skön!/gbglinus

Josefine H.H. Joy Joy sa...

äsch då.. *hoppar tillbaka och kollar inlägget och funderar på vad den kommentaren kom ifrån*