torsdag 3 april 2008

kunde jag ha mer rätt?

nej.

är nu tillbaka efter ett möte med Udo. mycket riktigt trevlig, glasögon, 55års ådern (nåväl, jag har inte sett nått leg) lite gråhårig osv. dessutom en ganska rolig man.

trivsamt värre. hmm kanske lite problem med lönen dock eftersom han nämnde att han trodde att avtalsenlig lön ligger på 70kr, stämmer det då vette 17. men vi skulle höras igen på onsdag när han kollat upp det.
på vägen hem i bilen fick jag en idé. kan jag ev kombinera detta med annan verksamhet? ska jag dra iväg ett mail angående det på en gång eller ska jag sova på saken? vi får se..

men om det funkar med lönen eller ev ihop med mina affärsplaner så kommer jag att tillbringa sommaren på en jättemysig liten camping vid en sjö ca 1,3 mil från mitt hem. ganska bra.

Inga kommentarer: