tisdag 24 juni 2008

trummma trummmmma trummmma! fingrarna snabbt mot magen

vad gör man en sådan här dag om man försöker att ligga stilla så mycket som möjligt?
jo man kan ju leta info om sig själv på nätet..
hittade en liten nyhetssändning från radion, inte speciellt intressant...
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&id=1216949
man kan även googla på sitt eget namn utan att hitta något direkt spännande...
och så kan man ligga här och gloOo på träden som vajar utanför huset.
försöker få tag på någon på vårdcentral som kan berätta för mig om jag verkligen måste ligga här och glOoo länge till.
chefen har hört av sig, han vill väl att jag ska börja jobba snart igen. blir lite stressad av det.
ligga och glo och stressad, trist kombi.
imorgon ska jag gå upp när vårdcentralen öppnar så jag hamnar först i kön så att jag kan ringa chefen sen, då slipper vi alla oroa oss för växande gräs, torkande blommor och ev liggsår. käj sära sära - what ever will be will be, som man säger på utrikiska

Inga kommentarer: