söndag 8 juni 2008

ledvärk och muskelvärk is the shit

jaha så var det ändrade framtidsplaner igen. När sommaren är slut och även arbetet kommer jag säkert ha bestämt mig.
nu har jag mailat till några utbildningsställen för massage. tänkte jag skulle bli diplomerad massage kvinna, passar rätt bra nu när jag har ett hår som en ryska och dolly parton kläder. jag kan skaffa mig en friggebod på tomten där jag kan ha min verksamhet och så kan jag åka hem till folk och företag. tydligen så är massage avdragsgillt nu för tiden.
kanske kan jag kombinera massage, bokförlag och kravmärkt försäljning av prylar? Mmm jag tror på framtiden!
men först ska jag åka hem och trimma trädgården och sedan möta upp en vän nere vid kyrkan som är på utflykt i området. kanske blir tvungen att packa fram kaffebryggaren, undrar hur länge kaffe håller sig, tror jag köpte ett paket när jag flyttade in i torpet för 1,5 år sedan..

Inga kommentarer: