fredag 27 juni 2008

läsarfrågan


Om det av någon anledning skulle göras en film om mitt liv. (nej jag har inte fått storhetsvansinne :-) började bara fundera på detta efter Lisas kommentar här på bloggen) då skulle jag vilja att Anjelica Huston spelade rollen som mig.

Blir lite svårt med tanke på att hon är ganska mycket äldre än mig dock... Och så vill jag att hon ska se ut som Mortisia (stavning?) i Familjen Addams därför måste jag börja gå runt i långa snäva klänningar redan nu.


Vem skulle ni, läsare av denna blogg vilja bli spelade av?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Benicio del Toro. Inte för att vi är så lika varandra utan mer för att han är en fantastisk skådespelare. Filmen skulle regisseras av Julian Schnabel.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

Aaa bra val, kan inte direkt placera honom men efter att googlat fram bilder så kan jag mycket väl se honom som bror till Fru Addams. Min regissör skulle förstås vara David Lynch...
Jag skulle annars kunna tänka mig Bingo Rimér som spelad bror, han är mycket mer sympatisk än man kan tro... fast då skulle nog jag tvunget behöva spelas av Natasha Peyre istället för att passa som Bingos syrra...
hmm intressant intressant.
fortsätt lämna in era skådespelarförslag så kommer jag att berätta vad jag tycker om det :-)