tisdag 24 juni 2008

passade på att ringa till massageutbildningen nu när jag är ändå är hemma, för att fråga lite grejer.
blev lite överraskad av hans svar då jag sa att jag väntar med anmälan tills min kropp mår bra igen efter en olycka. tydligen så är det flera med olika muskelskador som gått utbildningen och att det hjälpt dem pga att de får bättre kännedom om kroppen.
man behöver inte vara i jättebra fysisk form eftersom de lär ut teknik som inte kräver muskelstyrka.
sista utbildningen i år är i september.
jaha och nu när jag fått förlängt på jobbet så blir det väl surt. men det kan ju faktiskt inte hjälpas. antingen får jag ledigt eller så får jag helt enkelt sluta jobba. inte svårare än så va...
jag kan ju inte vänta till kursen i januari 2009 bara för att få jobba en månad extra. så kan väl inte livet funka.
jag känner att jag mår bra snart
hälsn
inte mongo for life

Inga kommentarer: