lördag 21 juni 2008

Jag lever

Hittade denna lilla text på nätet som beskriver lite halvbra vad jag var med om strax efter 13 på midsommaraftonen. Tack vare bilbälte så kan jag fortfarande sitta här och knappra på datorn. återkommer med mer info om någon undrar, när jag känner mig lite fyndigare.
hoppas att det traditionella midsommarfirandet i Karslund var trevligt, jag missade visst det..
kram på er :-)



Trafikolycka vid Karlslund - kvinna förd till USÖ
ALLMÄNT/ÖREBRO Publicerad: 2008-06-20 13:11
(Ny version 17.12) Två bilar krockade på Grävevägen vid Karlslunds herrgård i Örebro vid 13-tiden på fredagen.
Enligt uppgifter från Örebropolisens vakthavande befäl Bo Rosendahl var det en personbil som hade för avsikt att stanna på Gäddestavägen när den skulle korsa Karlslundsgatan. Men så skedde inte och bilen körde in i sidan på en personbil som körde på Karlslundsgatan.En kvinna i 30-årsåldern körde bilen på Karlslundsgatan. Hon fördes till USÖ med okända skador. Föraren i den andra bilen klarade sig undan skador. I det här läget har polisen inga misstankar om brott.Det blev stopp i trafiken förbi olycksplatsen.På själva herrgården pågick samtidigt det traditionella midsommarfirandet.

Inga kommentarer: