måndag 17 november 2008

yeah aha, dont be negativ, just be postive. bad bad boys come with me... och hela den biten

mm som vanligt efter ett sjukgymnast besök så känner man sig lite fet och ful efter att ha stirrat på sig själv i gigantiska speglar med hemsk belysning.
idag tittade jag inte så mycket i spegeln men kunde inte undvika bilringarna som tog form runt midjan då jag satt och studsade på en boll.
blä blä
nej jag är säkert positiv och så där under besöket men det kväver mig!
- ja men absolut en ny tid! inga problem, jag kommer! jaha, skaffa boll och rulla runt på hemma, ja visst, jag köper.
men nu var det iaf över för denna gång och jag kan lite glömma bort det, inte helt eftersom jag ska göra de där jobbiga rörelserna som faktiskt gör ont, inte just då när hon är med men efteråt.

ikväll är det starta eget kurs och jag är väl inte jättenyfiken på vad som ska hända där. (det var mycket trevligare med bokföringskursen) jag tänker mest på att jag säkert kommer att behöva skrapa ruta när jag åker därifrån.
jaja...
jag är lite nyfiken på vad som ska ske på af imorgon, på förmiddagen alltså - då jag ska träffa någon utredare de har skickat efter. på eftermiddagen är det ett sådant där "lära känna af möte", inte riktigt lika spännande.

Inga kommentarer: