onsdag 19 november 2008

SM i shopping

Det finns en låt med meningen "bränn ner Ullared" och jag begripert int.
Jag har idag spenderat 6 timmar där och det var trevligt som tusan.
Busschauffören gav oss regler på hur man skulle shoppa, hur man skulle packa (i sopsäckar eller i Gekås jättebagar), vad man skulle äta (framför allt _att_ man skulle äta), vilken tv man skulle köpa och hur man gjorde med inköpta tomtar och bockar. Sen släppte han lös oss, ett gäng damer, kvinnor med alldeles för mycket pengar i fickorna.
Jag och R klarade av hela Gekås på mindre än 2,5 timme! Sen hittade vi en restaurang som serverade både asiatiskt och kebab (det är ju genialt, tänkte vi och beställde en god måltid som åts i Burger Kings lokaler. Burger Kings toaletter har genomskinliga dörrar, måste fundera lite på varför, har inte helt tänkt färdigt på den biten än.)
Hittade en massa andra affärer och outlets i området och vi hade trevligt hela tiden (lite extra trevligt då vi tom hittade ett apotek där jag kunde inhandla ipren)

I bussen på väg hem var det lottodragning och jag vann två stycken diskborstar, jag valde att ge bort en av dem.

Inga kommentarer: