onsdag 26 november 2008

jag behövde inte oroa mig för att inte ha några sommarkläder iaf, måste sätta mig på väskan för att få igen den. så söta små kläder - lånade rutiga röda och turkosa av mamma och mina egna svaaarta.
hehe... ni vet spray tan grejen - brun utan sol... tänkte spraya till mig lite nu innan resan...
imorse blev jag hemskjutsad av D klockan 6 på morgonen eftersom svärfars bil som jag brukar köra havererade igår. (hoppade och ryckte i ratten så jag trodde jag skulle köra i svartån, trots mina ca 25km i timmen)
men hur som helst, jag är hemma, utan bil, utan vatten (förutom ett par flaskor) och sprayad från topp till tå! (kan möjligen ha en vit rygg men det lider ju inte jag av - möjligen D) :D
japp. 4-6 timmar ska man vara sprayad sen ska man duscha.
duscha?
jag tror att jag sprayade mig vid 10 tiden idag vilket betyder att det ska bort vid senast 16. D slutar jobba 16.15 sen ska han åka och bla köpa kattsand till mig, säga hej då till sina barn och SEN komma och hämta mig.
jag tittar i spegeln då och då och vet att det i vanliga fall skulle ha varit nu! som jag spolade av mig.
D kommer att skrika rakt ut då han möter mina lysande ögonglober och vita tandrad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skyddar det där mot solen?

Jag har ett tips - packa så lite du kan och köp resten på plats. Mycket roligare.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

nej skyddar icke men man blir snygg :)
har inte riktigt ekonomi för det - tänkte ha fickpengarna till drinkar vid strandpoolen.