tisdag 18 november 2008

...och så var dagens andra och sista möte avklarat.
det finns nu två otroligt trevliga tjejer på af som tror på mig och mina affärsidéer, de ska lägga in ett gott ord för mig i den lilla gruppen som tar beslut om andras framtider.
jag försöker tänka enligt vad jag lärt mig:
jag hör ljudet av champagnekorken som släpper från flaskan men ett poff och jag känner hur luften fylls av små bubblor och doften av söt dryck når min näsa samtidigt som det flödar över mina händer.
varför inte ta ut massa lycka i förväg? man kanske missar det annars.

jag hade med mig betyg och intyg till af också som skulle skrivas in på deras dator, handläggaren var mycket imponerad av hur jag hunnit med allt. hon var även imponerad över hur stor ordning jag hade på mina papper, antar att jag får tacka mamma för det eftersom det är hon som sparat det mesta i en låda i 32 år (mer eller mindre).

Inga kommentarer: