onsdag 12 november 2008

I´m gonna miss you

Ja, jag är en sån där "jävla quitter" (stavning på den??) som min chef i landet för länge sedan anklagade mig för att vara när det inte passade mig att bli utskälld och en slavarbetare.

Jag har idag avbrutit min bokföringkurs. Med sorg.

Jag var välkommen tillbaka för rabatterat pris nästa termin om jag ville och mitt tfn nummer skulle vidare skickas till min nya vän på kursen.
Skittråkigt att hoppa av faktiskt! Men jag har funderat och känner att jag hade inget annat val eftersom
jag inte fattade ett skit!

hehe... nä det var inte så farligt men jag halkade efter någonstans när jag hade för mycket annat i huvudet och jag har ingen större chans att kunna komma ikapp nu. Men oo vad jag tyckte det var kul med bokföring och just nu är det inte alls roligt att kvällens kurs börjar om 15 min och jag är inte där.
seeeparaationsååångest! Det var ju så mysigt att vara där, dricka lite kaffe, prata lite strunt och greja lite med siffror.

Inga kommentarer: