söndag 9 november 2008

i vimlet

- har du mycket pengar?
jag- jodå jag har ganska mycket pengar.
- har din man pengar?
jag- så det räcker.
- ok, jag har jättemycket pengar men du är inte gift med mig så du kan inte utnyttja dem.
(och här byts det till ett annat intressant samtalsämne)
- varför har du inte barn? du måste skaffa barn snart.
jag - jaha, hmm jag vet inte, inte just nu i alla fall.
- jo du måste ha barn snart! du är söt så du kommer få jättefina barn. jag är inte så vacker men mina barn är världens finaste, jag har verkligen världens bästa barn. superhärliga, finns inget bättre än mina fantastiska härliga underbara barn.
jag - jadijadijadi ...oki

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha tänk om han läser..borde känna igen sina egna ord...

Det var kul att ses:-)borde kanske hända lite oftare, det vore iaf trevligt!!
Väntar på att få ha party snart, hör av dig när du fått hem nå grejer!

puss J

Josefine H.H. Joy Joy sa...

det var ju bara ett helt vanligt samtal på krogen. det ovanliga ligger väl i att minnas det och att kanske dricka lite för lite för att uppskatta det.
en finsmakare som jag vill gärna ha intelligentare samtal men det är inget man ska hoppas på på krogen.

Jag samlar på mig lite good shit sen packar jag med mig ett lass till dig! ska fylla en bil idag tror jag.
pöss og kräm