tisdag 25 november 2008

ångest.
försöker förtränga den men ångesten har bildad en stor böld i mitt ansikte.
oro.
trodde jag hade feber igår kväll, mådde lite illa, rastlös, lätt huvudvärk - är det det som är resfeber?
jag är nervös för att flyga, jag är orolig för att packa (tänk om jag inte har några kläder att ta med)
jag avskyr att köra bil nu när det är halt, puttrar gärna fram i 40 på 90vägarna.
det ska vara plusgrader på torsdag så det kommer iaf inte vara halt på vägen till arlanda.
ska växla pengar idag och får ont i magen av tanken på fattigheten som jag inte har råd med nu!
försöker komma fram till a-kassa för att fråga hur det går med utbetalningar, vill ju inte ha ett brev när jag lämnat landet där det står att de ska göra mig mycket fattig om jag inte XXX inom få antal dagar.

jo. jag har det väl bra. vore väl konstigt om jag inte var lite orolig ibland? det ska väl vara så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lungt. Livet är ett labb och varje dag ett experiment. Inget blir bättre för att man oroar sig om världsliga saker. Ha en skön resa! kram

Josefine H.H. Joy Joy sa...

nej. lugnt nu. ja tack. kram