torsdag 20 november 2008

om någon av er läsare stötte på mig idag (stöttepåå inte stöttE på) så undrade ni säkert hur det kom sig att jag luktade så gott och såg så mjuk nästan oljig ut i huden.
jag klev in i duschen och smörjde in mig med en oljeduschkräm,
då tog vattnet slut, tvärslut förutom några ynka droppar som landade på och åtminstone värmde mina fötter en sekund då och då.
jag väntade säkert 10 minuter på att vattnet skulle återvända men gav till slut upp och torkade mig med handduken och gick vidare i livet.
efter att ha befunnit mig i livet en stund så skulle jag passera toadörren av någon anledning, kanske hämta posten och hör hur det skvalar inne i duschen!
tyvärr hade jag dragit kranen åt fel håll då jag trodde att jag stängt av den.
imorgon ska jag använda duschkräm och shampoo innan jag kliver in i duschen så kanske jag hinner.

Inga kommentarer: