onsdag 12 november 2008

jag var tydligen mer nervös än jag trodde igår..
jag darrade lite på vägen in till staden, mötte upp D på en parkering, sprang och hämtade ut parkeringsbiljett och sedan tillbaka till bilen när jag hör D säga:
- Gå gärna till rätt bil.
Jag tittar mig runt och upptäcker att jag står med handen på ett handtag på en bil som inte ens påminner om den jag skulle till, fel färg, fel form, fel plats.
(jag skrattar högt och hysteriskt och skyndar vidare till rätt bil)

-mhm ser här att du behöver en 5:e poliospruta också, ska vi ta den nu?
-njao njej, nästa gång kanske? gör det ont?
-nejnej känns inte.

och det kändes inte! jag var väldigt noga med att berätta för D några gånger att det inte känns. På honom gjorde det visst lite ont.
På kvällen hade jag svinont i armen och det har fortfarande inte gått över. De verkar ha pumpat in någon stelkramp i min axel, det ville jag ju inte ha!
Iaf inte för 55000:- (eller vad det nu var det kostade)
KLARRT Å BETART

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mäktigt att åka dit men är det säkert att åka till Egypten nu? Det var ju inte mer än ett par veckor sedan ett helt turistfölje blev kidnappat i öknen.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

ojoj hade jag ingen aning om! Vem kidnappade och varför??
Det är nog ganska riskfritt för oss eftersom vi inte kommer ta några turer ut i öknen och obyggden vad jag vet...

Anonym sa...

Det har varit oroligt där ganska länge. Kanske värt att kolla upp ordentligt innan ni åker?