måndag 17 november 2008

måndag

det mesta var sig likt på "starta eget" kursen trots att jag missade förra veckan. jag kom lite för sent som vanligt men denna gång berodde det på något trevligare än parkeringsbrist eller allmän förvirring, denna gång berodde det på att jag blev bjuden på äppelpaj hemma hos ett par vänner. en sak som var lite annorlunda på kursen var att vår "lärare" denna gång hade lärt sig namnet på en av killarna i gruppen!
undrar hur det kommer sig... han måste ha sagt något väldigt imponerande förra veckan.

nästa vecka är sista träffen och för ett ögonblick kände jag nästan separationsångest. jag behöver terapi.

och som det mattegeni jag är så räknar jag snabbt ut att om ett halvt dygn sitter jag på af i byhålan och diskuterar min framtid. (tål att upprepas eftersom det mötet kan leda till både bra och dåliga saker)

Inga kommentarer: