torsdag 13 november 2008

Nu försöker jag klämma in något lyckligt för jag orkar inte se negativa inlägg här på bloggen!

Idag är en rensar dag, jag omplacerar prylar och plockar bort det jag kan undvara. Lycka är att kunna skyffla undan säckvis och känna friheten i den minimalistiska - om man nu kan använda det uttrycket... jo men det tror jag passar alldeles utmärkt, jag vill vara minimal!

Jag har två säckar till myrorna med bla gardiner som fanns i huset när jag flyttade in, bort bort bort!
Ska försöka ge mig på mina kläder också, finns inte så jättemycket snyggt och välsittande där direkt. Nästa vecka drar jag och en kompis till Ullared! Vi har knappt några pengar någon av oss så det blir inga megainköp men det ska bli intressant att trängas bland billiga varor!

...och anledningen till denna rensardag är förstås att jag har en del affärsgrejer att göra och innan dess måste det vara rent och snyggt runt mig!
Jag har ett lager av prylar staplade på hög i mitt hem som ska leda till framtida inkomst.

Inga kommentarer: