måndag 14 juli 2008

måndagen i mitten av juli

vi åkte och tittade på och provkörde en bil idag. det var en fin bil som jag vet att jag borde gilla men jag var rädd när vi körde. det borde gå över någon gång och jag kan ju inte köpa en pytteliten bil bara för att jag vill känna mig trygg just nu.
stor bil = mindre farlig vid krock, översikt
liten bil = kontroll och nära marken, kanten, koll vid parkering
jag sover på saken och är den borta imorgon så var den inte med i mitt öde :-)

sedan åkte vi till en annan liten stad för att reka lite inför min födelsedagspresent från D som inte verkar "komma" förrän i september :-) det visade sig att även D tänker ge sig själv en liten present för att han blev så inspirerad.

och så dagens besök på sjukhuset hos svärfar A. han var pigg och glad och hade nästan full kontroll på läget. det var så roligt att se honom i form igen!

i morgon är det den stora frisördagen...

Inga kommentarer: