torsdag 31 juli 2008

födelsedagen

nu är jag 32 år. Under gissningsleken på jobbet medan vi käkade smörgåstårtan hamnade sommarjobbarna på 23-24 år. Jag är inte säker på om de trodde att jag verkligen var över 30 eller om de trodde att jag drev med dem.

efter jobbet tog vi en tur till sjukhuset för planeringsmöte för svärfar A som när han lämnar sjukhussängen nästa gång hamnar på ett korttidsboende. Vi hoppas dock att han efter lite vila med rätt personal runt sig snart kan komma tillbaka till sitt lilla hus.

D hade fixat picnic som vi dukade upp på en strand i Harge, vattnet var varmt (jag var en kruka) och solen gassande. Sedan åkte vi till min mamma som bjöd på lax och annat.
Mamma hade köpt böcker om fobier, plastungar och om någon som bara kunde röra på ena ögonlocket.

Kunde inte låta bli att se lite Rambo när vi kom hem. Den där Rambo är det verkligen synd om, kan inte någon hoppa in och ta hand om honom snart?!? Jag lider.

Födelsedagen avslutades med en stor fet cigarr från Nicaragua.

Inga kommentarer: