onsdag 16 juli 2008

jaha, då har man varit hos frisören.
jag gav henne fria händer vilket resulterade i ett mörkare hår med slingor vid luggen, bob och lite längre bak. (fast typ 15cm kortare än förut)
det är okej, lite roligt och inte ett stort hår som tovar ihop sig längre.
tycker att jag ser lite ut som en tjej i Melrose Place som hade mörkt hår och enorma läppar, minus läpparna förstås.
Bob betyder billigt och bra fast i det här fallet betyder det 440:- för en klippning, sist jag klippte mig kostade det 120:- det måste ha varit på medeltiden... men den frisören sa att jag hade stålull till hår och att jag kommer dö, antar att de där extra 320:- räcker till ett vänligt bemötande.

jag kanske kan stryka frisör från fobilistan.

jobbar heldag idag.

urk nu svalde jag lite tandkräm också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

440 kr låter som ett reapris (även om jag inte skulle betala det). Fråga Maria vad ett besök hos frisören brukar kosta henne.

Josefine H.H. Joy Joy sa...

hela besöket kostade tre gånger så mycket. om man går ungefär vart 5:e år som jag då är det ju inte jättedyrt...