tisdag 29 juli 2008

aaa

aaakupunktur fick jag igår hos sjukgymnasten och jag blev så avslappnad så att jag somnade flera gånger medan nålarna satt i ryggen.

det är mycket strunt och skitsnack på jobbet och jag har blivit inblandad i det pga att jag råkat höra något som jag rååkade vidarebefordra. det finns en person som det är väldigt viktigt för att alltid se bra ut i chefens ögon och för att kunna få dessa sekunder av uppskattning så måste någon annan se sämre ut.
stämningen är infekterad och människor släpar sig fram i samma spår. hela stället är i behov av professionell hjälp.

ikväll ska jag göra smörgåstårta till mina kollegor, vi får se om det blir tårtkastning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Hoppas du fick en riktigt kul födelsedag..

pappa

Josefine H.H. Joy Joy sa...

tack den var bra :-)