måndag 27 oktober 2008

Varför jag fortsätter blogga:

1. Era kommentarer (dvs dom elaka-påhoppen osv) stärker mig, tycker det är frukansvärt roligt att se hur ni försöker få ner mig, hur ni tror jag ska lägga ner min blogg.. Det går inte, ser ni inte det?

2. Det stärker mitt ego - känner att jag får störra ego för varje dag som går, inte konstigt när man har snart 20 000 läsare om dagen som följer ens liv.. Är man verkligen så intressant?

3. Jag har alltid något att göra! Blogga, bloggmingel, bloggmail, bloggmöten osv osv. Är man storbloggare så kommer det så mycket mer saker till, gör allting mycket roligare också!

4.
Alla gratisprylar..? Dah.. ;)

5. Alla som "kissar-ass" som jag fint säger det, för jag ser lätt vilka som gör det även om jag inte alltid säger det i första början. Ibland är det roligt att se hur långt folk går mohaha..

1 kommentar:

Josefine H.H. Joy Joy sa...

jag kan inte hålla mig utan måste faktiskt tillägga för dem som inte uppfattat det att detta inte är sanningsenligt och inte ens skrivet av mig utan av en liten stockholmstös med namnet Kissie.