onsdag 15 oktober 2008

oskyldigt anklagad med påhittat vittne!

V - Du kan skriva en lapp angående gravstenen och lägga på chefens skrivbord.
jag - Vadå för gravsten?
V - Ja, du har kört ner en sten med klipparen.
jag - Va? Nej det har jag inte alls, det skulle jag ha märkt.
V - Jo det har du visst. Skriv lappen bara, det är väl inte hela världen!
jag - Men jag har iiinte gjort det. Vad ska jag skriva på lappen? Att ni anklagar mig för att ha kört ner en gravsten eller??
V - Men det gör inget alltså. Jag spräckte ju en sten en gång och då gick jag och berättade det på en gång och så fixade vi det.
jag - Varför skulle det vara just jag som har gjort det?? Jag har ju inte ens varit i närheten av stenen på ett par veckor.
V - M sa att det var du.
(där försvann M snabbt in i omklädningsrummet och var otroligt hjälpsam och skulle lyfta upp stenen senare.)
Jäkla skithög! Jag som har varit så trevlig mot den där. Idag fick han tyst behandling och senare kanske jag kommer att hount him down! suuuuck vad tröttsamt

en bilist krypkörde och parkerade till slut mitt i rondellen!! vad som förut var en T korsning är idag 3! rondeller med tillhörande motorväg. Klart vi blir förvirrade här ute

BB
bokföring och bonde söker fru :D :D

Inga kommentarer: