onsdag 8 oktober 2008

plus och minus

jag är lite nöjd över att jag har haft en hand med i att mina kollegor knyter band. efter samtal med två parter så insåg jag att någonstans tyckte de faktiskt bra om varandra fast inte den andra kände till det. jag har vidarebefodrat information utan att de har fattat det och fått dem att åter kunna jobba lyckligt tillsammans! man kan säga att jag är en brobyggareundercover.
jag är lite missnöjd med en incident som hände efter arbetstid idag där bogserlina och tre män är inblandade, mer säger jag inte.
och så är jag missnöjd med bokförandet. ikväll kommer jag troligtvis att säga till lärarinnan att jag just nu inte har någon aning om något och att jag inte vet om jag kan skylla på för dåligt pluggande eller om jag helt enkelt är tappad bakom en vagn och född i farstun.

Inga kommentarer: