fredag 10 oktober 2008

snark

kände mig ganska duktig då jag satte mig med bokföringsbok på en gång efter jobbet. dröjde nog ca 20 min innan jag somnade med boken i knät. blev väckt av telefonen och ska åka och skjutsa en kompis om en timme så nu ska jag läsa lite bloggar Magnus Uggla, Alex och Katrin, brorsans och kan nog inte heller låta bli Natascha Peyre eller Linda Rosing (finns det någon sämre blogg? aldrig har väl någon skrivit så lite, så dåligt, så humorbefriat om ingenting.) det händer att jag läser Blondenbella också, det började med att jag blev helt chockad över hur något så ointressant och osympatiskt kunde bli så läst, sveriges största blogg tom. jag läste och läste för att komma fram till vad grejen var - hittade aldrig grejen.
så ni fattar väl att jag har fullt upp nu. bokföringen får vänta till kvällen.

hmm.. dessutom funderar jag på att ändra lite riktining i mina starta eget planer, måste bestämma mig snabbt eftersom jag ska skriva ner min affärsidé till måndag kväll. jag undrar vem jag ska bolla den idén med... hmm?

(senare tillägg:
vill lägga till att Blondinbella verkar vara en väldigt käck tjej som är otroligt duktig på att starta företag men som säkert senare i livet kommer fundera på varför hon var tvungen att missa sin ungdom. Hon har konstiga idéer om att de som "bara" jobbar på ICA inte har rätt att skaffa barn och hon tjatar ofta om pälsar vilket verkar vara ett försök att provocera. men kanske har hon blivit lite mer sympatisk än hon tidigare varit...)

Inga kommentarer: