torsdag 2 oktober 2008

kanske i senaste laget men idag ansökte jag om ledighet för morgondagen.
jag är nu nedpackad i en kompakt väska och man kan säga att jag är på väg.
imorgon ska jag möta tre författarinnor på Stockholmscentral vid nåt räcke över nåt hål som ska vara som en avgrund. vi ska sedan bege oss via underjorden till en ...ö där fyra andra författare väntar. efter att ha tillbringat ett dygn med dessa ska jag tillbaka till centralen och träffa brorsan. under tiden kommer killen (som står i rummet bredvid och kör järnet på guitar hero) ha värsta partajet här hemma med massor av människor och öl och hamburgare.
sen på söndag kväll är jag hemma igen och har en ytterst intressant vecka framför mig som innehåller kurser och ev en liten titt på min blivande försenade födelsedagspresent från min hero och framför allt BONDE SÖKER FRU på onsdag!

Inga kommentarer: