måndag 20 oktober 2008

idag har jag jobbat på min affärsplan, den är nedskriven förutom att det inte ingår någon likviditetsbudget än, väntar på priser från leverantör.
tänkte ta med den till min kursledare ikväll och se vad han tycker om den.
jag är plötsligt ganska nervös för detta. kanske inte för att visa den för honom utan mer för att jag slutar jobba om två veckor och att jag nästa vecka måste till af och se vad de säger om min framtid.
jag vaknar tidigt varje morgon och kan inte somna om för att det snurrar massa siffror och framtid i huvudet, när jag väl börjat fundera på tex företagsnamn så kan jag inte koncentrera mig på något annat.
men jag tror att jag har kommit på namnet nu!
(fast det är hemligt för annars kommer ni att ta det från mig. hehe... kanske inte men följ den spännande fortsättningen.)

hoppashoppashoppas att min överskrift här på bloggen efter af inte blir BITE ME!!! utan snarare YES!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror på dig och hoppas att det går som du vill! M

Josefine H.H. Joy Joy sa...

tack, bra de.