onsdag 24 september 2008

miss antipiggy

snacka om att jag är trött på saker!
* trött på att köra sönder gräsklippare! (idag var det någon rem som gick av.)
* trött på stöddiga människor (trött på att vara trevlig mot stöddiga människor)
* trött på att vara astrött på morgonen. (jäkligt trött på det)
* trött på mitt hår som ser konstigt ut om jag har det utsläppt. (färgar eller fixar ikväll om jag orkar)
* trött på en knepig doft i köket som jag inte hittat källan till.
* trött på äpplen som faller i hundratal från träden dagligen.
* trött på att inte våga röra mig knappt utan att något ska börja göra ont.
* trött på att köra bil/åka bil.

men...
* pigg på att åka på en shoppingresa!
* pigg på att åka på skrivarträff och hälsa på brorsan!
* pigg på att gå på bokföringskurs ikväll!
* pigg på att lämna arbetet om drygt en månad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är pigg på att komma hit. Vi ses snart!

Josefine H.H. Joy Joy sa...

jao :-)