fredag 26 september 2008

jag förstår att ett hett samtalsämne hemma i stugorna just nu är
vilken diagnos fick Jossan från dalai lama läkaren denna gång?

*Myalgi (låter det inte lite som gubben i karate kid??)
spända levator scapulae och rhomboideer samt låsningar i revbensleder på flera nivåer i bröstryggen.

jag börjar förstå varför försäkringskassan tar så lång tid på sig att ge mig sjukersättning, de har helt enkelt inte gått samma buddistiska(?) rövarspråk kurs som laman.

för övrigt så sa han till mig att han tycker att jag är en cool tjej och det måste jag genast analysera sönder förstås. varför? hur? hmm? jag som snyftat tidigare och idag skrek jag rakt ut då han pressade på min rygg. han brukar säga till mig: Joosefiine man kan inte vaddera in sig och vara rädd för allt!
och första januari ska _min_ läkare byta arbetsplats! jag vill ha kvar min läkare, jag vill ha en läkare som tycker att jag är cool.

Inga kommentarer: