söndag 28 september 2008

jag försöker verkligen att slänga saker ibland...

igår när jag flyttade runt på prylar i sovrummet hittade jag min flaska med sun tan!
nu ligger jag här och torkar efter en ...soldusch.
det var inte så mycket kvar i flaskan vilket gjorde att jag blev prickig som om jag först blivit doppad i vatten och sedan i en sandlåda men det gör inget. huvudsaken är att tänderna lyser vita i jämnförelse med min nya hy. (lite sent att bli brun nu när det är höst kan man tycka, men det är aldrig för sent att spraya lite solbränna!)

...undrar om jag skulle bifoga bild på mig här och skrämma skiten ur er som jag gjorde förrförra sommaren ur min mor då hon upptäckte ett par vita ögonglober som promenerade utanför sitt köksfönster. (den gången hade jag tagit en överdos)

Inga kommentarer: