onsdag 24 september 2008

jag vet inte riktigt om jag trodde att bokföring skulle vara kul
men det var det faktiskt!
det var jättekul med alla siffror som skulle räknas ut och flyttas runt och debet och kredit.
hoppas att det håller i sig och att jag inte ser ut som ett kryss i framtiden då det hela invecklas.
och så har jag hittat en ny vän också, det får man faktiskt kalla det trots att man bara känt varandra i några minuter. för sådan är jag, alltid positiv och uppåt ...hehe ...typ ...inte ...alltid.
dessutom en riktigt bra och givande vän eftersom hon har rätt bra koll på bokföring så man kan pssst... till henne när man behöver hjälp. hon är min plan B, om jag inte blir proffs så anställer jag henne till mitt företag. ja här bygger vi broar och knyter band.

besökte mamma efter kursen och hon slingade mitt hår så att det ser ut som att jag har karamellfärgat det, ser kul ut.

på fredag ska jag träffa min läkare och då ska jag fråga honom om det finns några bra tabletter jag kan få. troligtvis kommer han inte ge mig några utan skicka mig på yoga eller nåt sådant eftersom han var dalai lama läkaren som sa att smärta och sorg var något bra.

Inga kommentarer: