fredag 19 september 2008

låt mig sova bort några veckor

det flyter på, händer inget extraordinärt. det är klart att det händer smågrejer i vardagen som jag skulle kunna berätta om men det mesta får D lyssna på och är det berättat en gång så är det lixom berättat, vem orkar upprepa sig...
Jag var telefonsvarare på kansliet idag och svarade på några grejer antecknade andra för att skicka vidare till någon som vet mer. gick bra, ganska ointressant för er men roligt för mig att variera arbetsuppgifter och inte bara brumbrum köra runt med gigantiska sandlåde maskiner.

jo då så attä...
fredag är det visst idag. känns lite som livet blivit lite slentriant. tråkigt att förflytta sig mellan samma punkter, oinspirerad inom matlagningsfronten, äta, sova, jobba. lite trött på nacken och ryggen som knakar och knäpper och som jag aldrig i förväg vet hur den ska reagera på olika sysslor.

jag skriver och planerar för framtiden.

Inga kommentarer: