onsdag 3 september 2008

fångarna på fortet (kyrkan)

ringring
-tar du med bårtäcke från kyrkan, begravningen är klockan 13 så det är lite bråttom.
jag - japp, oki, jajamän, okej då (eller vad jag nu kan ha svarat)

ringring
jag - hittat nåt som ser ut som ett ljust överkast, är det rätt?
- ja men du måste ha fler delar till det, kolla i pentryt.
jag - var är pentry??
- brevid toaletten.
jag - ok. (springer nedför trappan mot toaletten, hittar ingen mer dörr)
jag- är jag verkligen i rätt kyrka??
- jaa. (lite stressad, börjar kanske tappa tålamodet)
jag- jo men här är en dörr fast det är inget pentry här bara soffor.
- inte den dörren.
jag- DÄR ÄR EN DÖRR TILL!
- bra. där är det.
jag- NEJ! Det finns inget pentry här!!
-jo öppna ett av skåpen.
(jag öppnar skåp och hittar pentry.)
-det finns en stor låda med massor av lådor där inne.
jag- i PENTRYT???
-näääj...
jag- okej okej, jag ser nu.

Inga kommentarer: