fredag 7 mars 2008

VD eller anställd. hmm.. *väger fördelar mot nackdelar med rynkad panna och ett litet flin*

idag har jag använt hela min energi och förmiddag till att söka information och maila. jag tror att jag äntligen har kommit på vad jag ska starta upp för något. nya tankar varje dag. nya idéer. men nu har jag funnit det! jag kommer att dra med min väninna T på den här grejen och tillsammans kommer vi att starta big bussines.
Jag har fått positiv respons från en blivande... arbetskontakt och väntar på mailsvar från ett par olika inriktningar som kanske kan vara till hjälp när man startar eget.
ja nu är jag så hemlig att jag egentligen kunde ha varit tyst från början :-)

en liten stund på morgonen använde jag dock till att läsa och nu ska jag ta en cigg...(nää Jossan! har du inte slutat än?!) ...och koppla bort framtiden för att leva mig in i alla vackra ord från författarinnan LiSa.

Inga kommentarer: