onsdag 5 mars 2008

om detta hade varit min första vecka på jorden så hade jag sagt att tisdagar är de bästa dagarna

- gott nytt år hjärtat.
- gott nytt år min skatt.

igår var det alltså 1 år sedan D och hans stege kom hem till S och klättrade upp på hennes tak för att byta antenn.

vi målade och slipade och sjöng med i hårdrockslåtar och så målade vi lite till. sedan åkte vi in till staden och åt en enorm portion av friterat och jordnötssås och blandade farligt onyttiga saker som saboterade hela våra magsäckar och gjorde det svårt att gå. sedan åkte vi hem och målade lite till. idag trodde min mage att den fått magsjuka, nejnej sa jag. det är bara friterade klumpar och bananer.


Jag fryser! det är så kallt i mitt hus så det är svårt att sitta stilla. ute lyser solen och termometern visar minst 10 grader. jag sitter här och läser mina kamraters verk och gläds... och fryser.

Inga kommentarer: