lördag 21 februari 2009

lördag

Jag har sminkat bort värken och satt en bindhi i ögonvrån som matchar den rosa indiska kjolen. Är på väg till D som har stor fest i gillestugan (stor betyder att det finns sittplatser till alla bjudna utom en så vi förväntar oss att åtminstone en person ska vara minglande under kvällen)
Jag kommer smita ifrån festen vid 8tiden för att lyssna på kvällens melodifestivalbidrag och kommer säkert få sällskap av iaf ett par fantaster som vill lyssna på riktig musik en stund och inte bara hårdrock.
Förövrigt är jag allmänt matt i kroppen och skulle lika gärna kunna satt mig med en pizza och en TV men vem vet... det kanske blir helt uuunderbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland undrar jag om vi har samma mamma. När blev schlager "riktig musik"?

Kram bror

Josefine H.H. Joy Joy sa...

wohoo jag lyckades göra en Blondinbella och (fasen nu tappar jag ord igen.. jag menar alltså när man får läsare för att man är störig.. typ. Fast jag gillar ju förstås schlager!)
kram